نماینده مجلس شورای اسلامی باید از مردم فاصله نگیرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 174
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مجلس شورای اسلامی باید از مردم فاصله نگیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید از مردم فاصله نگیرد.

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس شورای اسلامی باید از مردم فاصله نگیرد

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی همواره باید در خط امام و رهبری بوده و تعامل مطلوبی با دولت داشته باشد.

وی بر ضرورت تعامل دوجانبه بین دولت و مجلس تاکید کرد و افزود: باید تعامل بین قوای سه‌گانه از جمله دولت و مجلس در اجرای برنامه‌های کشور به نحو مطلوبی وجود داشته باشد و این دو نهاد در کنار هم به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکلاتی از جمله تورم و گرانی و اشتغال بر ضرورت حل این مشکلات تاکید کرد و افزود: حل مشکلات گرانی و اقتصادی باید از دغدغه‌های مجلس شورای اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه در سال جاری که با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، حمایت لازم از تولیدات‌کنندگان داخلی صورت گیرد، افزود: حمایت از تولیدات داخلی و تصویب قوانینی برای حمایت از تولیدات داخلی باید از برنامه‌های مجلس باشد.

علیمردانی با بیان اینکه در سال جاری توجه به سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف مورد تاکید دولت است، افزود: مجلس نیز باید در این زمینه همگام با دولت گام بردارد.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات هئیت دولت از سوی مجلس تصریح کرد: برخی پروژه‌هایی که از مصوبات دولت در سفرهای استانی است باید مورد توجه قرار گرفته و در استان اجرایی شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید در عرصه‌های بین‌المللی به طور قاطع از مواضع نظام جمهوری اسلامی حمایت کند، خاطرنشان کرد: مجلس با پیگیری مواضع مقام معظم رهبری باید در عرصه بین‌الملل مواضع خود را اعلام کند.

وی بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ نمایندگان با مردم تاکید کرد و افزود: باید نماینده مجلس در حوزه انتخابیه خود ارتباط مطلوبی با مردم داشته و برای حل مشکلات مردم اقدامات لازم و قانونی را انجام دهد.

علیمردانی توجه به مناطق محروم را از دیگر اولویت‌های نمایندگان دانست و گفت: ‌باید نماینده مجلس شورای اسلامی اقدامات لازم را برای توجه به مناطق محروم انجام دهد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی باید در تصویب قوانین دقت لازم را داشته باشد، افزود:‌ وضع قوانین درست موجب آسایش در زندگی مردم می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تصویب قوانینی که مشکلات مردم را حل کند، باید از موضوعات مورد توجه مجلس باشد.

 




:: برچسب‌ها: نماینده مجلس شورای اسلامی باید از مردم فاصله نگیرد ,



مطالب مرتبط با این پست
.